Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2008

Δύσκολα τα πράγματα!

Ούτε ένα βλέμα! Ένα μισο "γεια" και μια ερωτηση: "Που είναι η Κ? Την κράτησαν στη δουλειά?" Και η Κ μπορεί να είναι στη δουλειά αλλά η Ειρήνη μάλλον δεν είναι πια στην καρδιά! Η Ειρήνη είναι στο κενό! Με κάθε της στάνταρ να γκρεμίζεται! Δύσκολη η πρώτη αγάπη! Αλλά ακόμα πιο δύσκολος ο πρώτος χωρισμός!

Υ.Γ το ξέρω πως είμαι γαΐδούρα! Χάθηκα εντελώς! Σόρρυ που ούτε απαντάω, ούτε αφήνω σχόλια αλλά δεν είμαι και ιδιαίτερα καλά, όλη μέρα τρέχω και διαβάζω! Την προηγούμενη εβδομάδα ήμουν Ναυπλιο! Διακοπες, αλλά μην φανταστείται τπτ το ιδιαίτερο! Και πάλι συγνώμη! Ελπίζω να μπω σε μια σειρά και να αρχίσω να ξαναπερνάω!

4 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Ναύπλιο;; Πολύ παίζει τώρα τελευταία αυτό! Έχω ακούσει τα καλύτερα! :)
Είναι σύσκολος ο χωρισμός.. πάρτο όσο πιο χαλαρά γίνεται.. ;)
Καλά να περνάς!!!

tovenito είπε...

δύσκολη κάθε αγάπη..όχι μόνο η πρώτη. μη σου πω όσο μεγαλώνεις τόσο δυσκολεύει.
πάμε για άλλα

ειρηνη είπε...

@Hfaistiwnas ναι τέλειο το Ναύπλιο (από ότι θυμάμαι από την προηγούμενη φορά γτ αυτή ήμουν ψιλοχάλια) Μπα δεν νομίζω ότι το έχω πάρει και πολύ χαλαρά! Τέσπα!

@tovene592 λες ε? Τα δύσκολα δλδ έρχονται! Ωραία η φωτό!

Maria είπε...

Καλά περνάς τέτοιες καταστάσεις κ δεν ξέρω τίποτα; Τα τηλέφωνα γιατί τα έχουμε..; Κ εγώ που νόμιζα ότι είμαι φίλη σου!(πλάκα κάνω βέβαια!).Το μόνο που μπορώ να σου πω τώρα είναι υπομονή. Με τον καιρό θα ξεχαστείς (θέλοντας κ μη, με τόσο διάβασμα!). ΦΙΛΑΚΙΑ
ΥΓ για ό,τι χρειαστείς είμαι εδώ