Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

(Update) ψεμματακια!

Άντε επιτέλους να μάθετε την αλήθεια γιατί το ξέχασα και εγώ οτι έχω το παιχνιδάκι!

Λοιπον... τα αποτελεσματα...

1.Έχω μια δίδυμη αδερφή που μοιάζουμε πάρα πολύ αλλά δεν έχουμε καμιά σχέση στον χαρακτήρα! ---> 0%
Mα καλά κανείς να μην πιστέψει ότι έχω δίδυμη αδερφή! Ατυχες το ψεμματάκι μου! Πράγματι από όσο χνωρίζω δεν έχω δίδυμη αδερφή! Μόνο έναν αδερφό πιο μικρό από εμένα! Αλλά αρκετή δεν μπορούν να με ξεχωρίσουν από την μικρή αδερφή της μαμάς μου!

2.Είμαι στην ομάδα βόλεϋ του σχολείου και φέτος έπαιξα σε όλους τους αγώνες. ---> 14,3% Και βέβαια δεν είμαι γλυκιά μου Artanis! Αλλά πολύ χάρηκα που το ψήφισες! Θα ήθελα! Αλλά όπως λέω και πιο κάτω έχω έλλειψη συγχρονισμού! Έτσι αν τύχει να περάσω την μπάλα από το φιλέ την ώρα της γυμναστικής η ομάδα μου πανηγυρίζει! Γενικά με τα αθλήματα δεν έχω καμιά σχέση πέρα από την κολύμβηση που έχει να κάνει με την μεγάλη μου αγάπη και όταν έκανα ήμουν πολύ καλή, κατά τα άλλα...

3.Έκανα μαθήματα κλασικής κιθάρας ενώ είμαι εντελώς ασυγχρόνιστη και παράφωνη. --->14,3% Και ασυγχρόνιστη είμαι και παράφωνη και πράγματι έκανα μαθήματα συγχαρητήρια Hfaistiwna! Έκανα για 4 χρόνια αλλά τα σταμάτησα γιατί έπρεπε να διαβάζω πολλές ώρες και δεν προλάβαινα λόγω του σχολείου και επειδή ήθελε το ωδείο να δίνω κάθε χρόνο εξετάσεις για να πάρω πτυχίο κάτι που εμένα δεν με αφορούσε καθόλου...

4.Δεν κατάφερα να πάω ούτε μια φορά στους Ολυμπιακούς της Αθήνας παρόλο που μου αρέσουν πάρα πολύ!--->71,4% Σε αντίθεση με το πρώτο ψεματάκι μου εδώ σας παραπλάνησα! Γιώργο, Jimmy Rose, tovene592, "ζαχαρούλα..", turigr και βέβαια πήγα και στους Ολυμπιακούς και στους Παραολυμπιακούς! Χάνω εγώ τέτοια γεγονότα? Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα μπορέσω να τους ξαναδώ στην χώρα μου, σιγά μην δεν πήγαινα!

Σας ευχαριστώ όλους που ασχοληθήκατε με τα ψεμματάκια μου και πιο πολύ τον turigr που έπαιξε κιόλας!

Υ.Γ Κρίμα για την εθνική μας χθές!

9 σχόλια:

Artanis είπε...

ώστε έχασα...Τί να κάνουμε...Έτσι είναι η ζωή...Ωραίο παιχνίδι πάντως...
Σου έχω όμως ακόμα μία πρόσκληση για παιχνίδι, πέραν να δεις...

tovenito είπε...

φτου! πάλι έχασα! όλο χάνω σε αυτό το παιχνίδι! τι πίκρα και η χτεσινή όντως.. δύσκολα έως αδύνατα τα πράγματα τώρα

Hfaistiwnas είπε...

Καλησπέρα!!!! Σε ξέρω καλά εγώ εσένα! Πλάκα κάνω! Απο τα τόσα άτομα που έχουν πέξει σε δύο έχω πέσει μέσα μέχρι τώρα. Μικρό το ποσοστό αλλά το χάρηκα! Φιλιά!!!!!!!

ειρηνη είπε...

@ Artanis μην στεναχωριέσαι που έχασες! Με έκανες χαρούμενη! Το είχα παράπονο και λίγο πριν διαβάσω την απάντηση σου το έλεγα στην φίλη μου! Δύσκολο το άλλο παιχνιδάκι!

@tovene592 πες ότι σε παρέσυρε το "πλήθος"!
Ναι πάρα πολύ πίκρα! Ήταν σύστημα αυτό? 5 στην άμυνα? Γιατί τις πασούλες που τις πας? Άσε πολύ χάλια! Αν παίξει ξανά έτσι δεν έχουμε ελπίδα! Χθες που λέει και ο αδερφός μου φοβόταν o Γιάννης το θεριό και το θεριό τον Γιάννη!

@Hfaistiwna χαίρομαι που το χάρηκες! Ναι ο μόνος που με ξέρει τόσο καλά! ;)

Marios είπε...

Καλησπέρα.
Πρώτη φορά στο Blogg σου.

turigr είπε...

Τελικά κατάφερρες και μας ξεγέλασες! Πάντως από όλα τα παιχνίδια που έω παίξει μόνο σε ένα κέρδισα. Πολλά φιλιά και καλό βράδυ!

ειρηνη είπε...

@ MARIE καλώς ήρθες λοιπόν...

@ turigr ε καλα μην σκας! Επίσεις! Πολλα πολλα φιλακια! Καλή σου νύχτα!

Artanis είπε...

Γειά σου Ειρηνάκι...

"ζαχαρούλα.." είπε...

τελικά σε αυτό το παιχνίδι.. όλο χάνω!! γκρρ..

καλημερούδια!!!!!!!!!!!